Reacties!

19 februari 2019 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Het is zo leuk om iedere dag (meestal in de ochtend) al jullie lieve leuke reacties te lezen 🤗 Nog 3 dagen te gaan en een weekendje Christchurch, het gaat snel nu.

De zon schijnt al weer uitbundig hier in Te Anau 🌞 heel mooi dat we juist gisteren zo’n regenachtige dag hadden waardoor de Milford Sound iets mystieks kreeg, ik vond het in ieder geval prachtig 😍 Over een uurtje gaan we op weg naar Invercargill met onderweg de nodige stops waaronder Bluf, het bijna meest zuidelijke puntje van het Zuidereiland. We gaan er weer een mooie dag van maken, eerst nu nog even ontbijten en telefoon opladen (zo blij met mijn powerbank 😄)

1. Sabina:
    19 februari 2019
    Goed dat je hem (staafje power) toch hebt meegenomen. Anders hadden we toch een hoop moeten missen van deze fantastische reis. Heerlijk lees en mee geniet voer. X
  2. Mary Van der Schelling:
    19 februari 2019
    Dat heb je goed gedaan buuf en inderdaad of ik er zelf ben zo heerlijk schrijf je.Geniet er nog even van ❤😘😍
  3. Jaap van Elst:
    20 februari 2019
    weer 'ns wat foto's bekeken.. Wat een mooi land..
  4. Antoinette Heijnen:
    20 februari 2019
    Geniet nog ff, ik geniet mee met die mooie pics!
  5. Petra de Koning:
    20 februari 2019
    Het is er erg mooi en leuk om jouw verhaal en foto’s
    te bekijken en jij heb zo ook contact met het thuis front
  6. Kitty Jansen:
    21 februari 2019
    Nou ik kan ook echt niet meer zonder powerbank hoor! Niets zo frustrerend als een lege telefoon(of camera) als je hem nodig hebt. Benieuwd hoeveel foto's je op het einde van de rit hebt gemaakt in 28 dagen! Ik zou ook plaatjes blijven schieten in zo'n omgeving!