Van Te Anau naar Invercargill 20/2

20 februari 2019 - Invercargill, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen konden we lekker uitslapen omdat 4 reisgenoten een  helicoptervlucht van ruim 1,5 uur gingen maken boven de prachtige natuur hier. Heb even getwijfeld of ik het ook zou doen maar heb al zoveel gedaan deze reis, deze ‘bewaar’ ik voor een volgende keer 😉

Omdat we deze 4 eerst weer moesten oppikken op het vliegveld vertrokken we pas om 9.15. Vannacht waaide en regende het behoorlijk maar vanmorgen was het weer mooi blauw met her en der een wolkje en volop zon 🌞

Vandaag dus naar Invercargill, met veel mooie foto/koffie/wandelstops.  Prachtige stranden gezien, heerlijk geluncht en uiteraard in Bluff geweest, het zuidelijkste puntje vasteland. Erg leuk om zowel op het noordelijkste als zuidelijkste puntje te zijn geweest deze reis. Daar weer zo’n mooie wandeling gemaakt door het bos en langs de kust. Weer veel plaatjes en filmpjes gemaakt, ja weer met veel groen en veel water, maar weer zo mooi 😍

Vanmorgen Pippa even gesproken via messenger die wel 25 suggesties had om te gaan doen dit weekend 😄 Hef wordt waarschijnlijk niet zulk mooi weer in Christchurch dus we hebben zowel een programma voor droog als voor nat weer.

1. Mary Van der Schelling:
    20 februari 2019
    Mooi Judith blijft bijzonder dat we dat hier allemaalkunnen meebeleven.Geniet nog de laatste dagen.❤😘
  2. Kitty Jansen:
    21 februari 2019
    Wat prachtig die kust!! Haha en ook weer een druk weekend voor de boeg dus. Leuk dat Pippa je ook nog veel moois gaat laten zien!