Van Invercargill naar Oamaru 21/2

21 februari 2019 - Oamaru, Nieuw-Zeeland

Gisterenavond lekker gegeten in Invercargill maar echt gezellig was het er niet, beetje saaie plek waar ‘s avonds niks te beleven valt. We zijn best een stuk door de stad gewandeld maar geen leuke kroeg kunnen vinden. Er was een Irish Pub maar het zag er door de ramen naar uit dat ze quizavond hadden volgens mij. Toen naar beneden in het hotel nog een drankje gedaan waar ook het plaatselijke wedkantoor is gevestigd. Pas om 00.30 erin terwijl om 6 uur de wekker al weer ging 🙄

We hebben een mooie maar ook lange dag gehad met veel tussenstops. De stops vandaag waren:

Uitkijkpunt Florence Hill Lookout

Pinguïns Tumu Toka

Waterval Purakanui Fall walk

lunch op strand Kaka point

Dunedin tunnel beach

Dunedin treinstation

Moeraki Boulders (we waren er bij vloed dus was drijfnat tot aan mijn knieën 😬)

Morgen al weer om 6 uur eruit dus helaas even geen tijd voor een uitgebreide blog, hopelijk spreken de plaatjes voor zich.

Vanavond heerlijk gegeten en daarna wilde pinguïns gespot die aan land komen als het donker is. Mocht geen foto’s of video’s maken met flitser dus de plaatjes zijn wat onduidelijk maar hopelijk herken je ze wel 😄

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mary Van der Schelling:
    22 februari 2019
    Nou je plaatjes zijn fantastisch buuf echt geweldig.Wat een super ervaring.Geniet er nog even van.❤😘
  2. Josje:
    22 februari 2019
    Een volle maar mooie dag, aan de foto's te zien.
    Het einde is in zicht. Ik denk zo maar dat je hoofd helemaal vol zit met indrukken en belevenissen.
    Nog een fijn weekend en alvast een goede en veilige vlucht naar huis gewenst. (Ik zit in een druk werkblok en heb waarschijnlijk geen gelegenheid meer om dat te schrijven) 😘😘
  3. Petra de Koning:
    24 februari 2019