Paihia-Rotarua

3 februari 2019

Vanmorgen wakker geworden om 5 uur door de plenzende regen, het kwam met bakken uit de hemel 😱 Om 7 zijn we vertrokken voor de lange rit naar Rotarua. Onderweg klaarde het al snel op, het werd droger, minder grijs en aan het eind van de dag tijdens de Waihou Walk zelfs behoorlijk heet 😨

Onderweg 3 mensen van de groep afgezet die absoluut naar Hobbiton wilden. Wel even daar rondgekeken maar ik weet te weinig van de films en boeken om er echt enthousiast van te worden 😬

Rond 18 uur reden we Rotarua binnen waarbij we direct kennis maakten met de geur van rotte eieren oftewel zwavel 🤮 ze zeggen dat het went maar ik denk niet binnen 1 dag 🙄

Vanavond met klein groepje heerlijke steak gegeten bij het steakhouse 😋 Morgen uitslapen, uitgebreid ontbijten in het hotel i.p.v. bak yoghurt met fruit op de kamer, wat boodschapjes doen, hopelijk wat leuke plaatjes schieten, naar de polynesische Spa en dan naar een traditionele Hangi avond, incl haka, erg benieuwd naar. https://www.newzealand.com/int/feature/maori-hangi/

1. Marian:
    3 februari 2019
    De zwavel went echt! Ooit in Indonesie in een vulkaangebied gezeten, en na een tijdje roken we het niet meer! Ben benieuwd naar de mooie plaatjes!
  2. Lisette:
    3 februari 2019
    Klinkt allemaal even leuk!!😍 Wat zal jij genieten
  3. Kitty Jansen:
    3 februari 2019
    Wat een leuk verslag weer! Ja die Hobbiton zou ik dan wel weer erg enthousiast over worden. Zou ik ook wel even rond willen lopen. Heel veel plezier! Die Hangi avond klinkt heel leuk en lekker! Weer benieuwd naar je foto's xx
  4. Mary Van der Schelling:
    3 februari 2019
    Leuk Judith ,ik geniet van je verslagjes.Je kunt altijd nog een leuk reisboek schrijven top hoor.Geniet ervan knuffel van je buurtjes.😍😍
  5. Petra de Koning:
    3 februari 2019
    Leuk Judith fijn dat je zo geniet
  6. Johanna van de Laar-Pleij:
    4 februari 2019
    Hallo Judith, de geur van de Rotte eieren zullen niet zo'n prettige ervaring zijn geweest maar je hebt het overleefd. Wat zal jij een berg foto's hebben gemaakt als je terug bent.
    Dan kun je de reis helemaal opnieuw maken.
    Geniet er met volle teugen van, zo'n reis maak je maar één keer.
    Lieve groeten Annie