Storing?

4 februari 2019

Hi allemaal, helaas lukt het momenteel niet om nieuwe fotos en videos op te laden :-( Heb al een mail gestuurd naar reislogger dus hopelijk is het probleem snel verholpen.

Vandaag even lui dagje genomen. Uitgeslapen tot 8.30, op gemak gedoucht en daarna in de stad ontbeten, geslenterd en wat gewinkeld. Mijn kamergenote had een nieuwe afritsbroek nodig dus bij Kathmandu geweest, geweldige zaak voor spullen voor op reis. Ben nog een beginneling op het gebied van reizen dus mijn kleding is niet allemaal even praktisch, en zeker niet licht (gaat echt leuk worden zaterdag als ik maar 20 kg mee mag nemen 🙄)

Vanmiddag naar de Polynesische Spa geweest, dat zijn allerlei baden met verschillende ingrediënten variërend van 37 tm 43 graden, best warm als je je bedenkt dat het al 27 graden is. https://www.polynesianspa.co.nz/

Een bijzondere gewaarwording en ben er redelijk zen eruit gekomen. Ruim een uur later werden we opgehaald voor een Maori avond. Had me hier erg op verheugd maar het viel een beetje tegen, ik vond het te druk en te massaal, het eten was Mwah (hangi) maar wat ik vooral miste was het vuur en de passie tijdens de Haka, beetje jammer.

Nu al in bed. Net mijn koffer dicht gemaakt met heel veel pijn en moeite. Morgen 6.15 eruit en 7.15 vertrek richting thermische geiser. Schijnt erg mooi te zijn 😎https://www.waiotapu.co.nz/

daarna door naar Tongariro. Vandaag besloten niet de 19 km crossing te lopen. Vind ‘m echt te zwaar en niet verantwoord met mijn conditie. Wil ook niet de groep tot last zijn of ophouden. Het vervelende is dat je niet terug kan, als je begint moet je ‘m ook afmaken want het busje om je op te haken komt alleen naar het eindpunt 😳 Ik ga wel een andere kortere wandeling maken in hetzelfde mooie gebied 😎

Hoop dat de storing bettreffende de foto’s en video’s snel is opgelost. Tot snel weer 😘

1. Johanna van de Laar-Pleij:
    4 februari 2019
    wat jammer dat de Maori-avond tegen viel maar de Polynesische spa is je goed bevallen.
    Jammer voor je dat je geen foto's kunt uploaden maar ik hoop wel dat het snel verholpen is. Ik heb zojuist wel een aantal andere foto's bekeken die ik nog niet gezien had en die ga ik opslaan. Een fijne dag toegewenst.
    Annie
  2. Mary Van der Schelling:
    4 februari 2019
    Jammer van de Maori avond.Ja soms is iets groter in je gedachten maar volgens mij geniet je geweldig.Groetjes en liefs van je buurtjes.❤
  3. Jaap van Elst:
    4 februari 2019
    ook al staan er geen foto's bij je verslag, ik geniet toch wel van je verhalen..
  4. Petra de Koning:
    5 februari 2019
    Ik lees dat je het erg naar je zin heb en er zal zeker wel eens iets tegen vallen maar het een is soms leuker dan het ander.