Zeildagje Bay of Islands

2 februari 2019 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Heerlijke dag gehad op het water, tussen prachtige eilandjes gevaren, lekker gegeten, heerlijk relaxed maar nu even tijd voor mezelf want zo’n groep vind ik toch best pittig (zie video ;-))

1. Josje:
    2 februari 2019
    ME-time... Heel belangrijk!! Goed dat je dit doet tijdens de reis. Met alle overweldigende indrukken van dat prachtige land, zit je hoofd al behoorlijk vol. Als je dan ook nog de hele dag moet 'socializen met vreemden', ben je straks helemaal gesloopt.
  2. Monica kerskes:
    jij doet het goed , hoor...je terugtrekken en even op je zelf, het is nodig om op te laden.
    Geniet en past goed op je zelf. de foto's zijn geweldig!
    Kusjes van Monica
  3. Petra de Koning:
    3 februari 2019
    Zeker fijn even tijd voor jezelf
  4. Johanna van de Laar-Pleij:
    wat een geweldige reis moet dit voor je zijn, aan de andere kant begrijp ik ook heel intensief. Op tijd voldoende rust nemen als dat mogelijk is.
    Ik heb nog niet alles bekeken en ga dus zo weer verder.
    Heel veel plezier en sterkte met alle indrukken die je moet verwerken.