Van Rotarua naar Tongariro

5 februari 2019 - Tongariro National Park, Nieuw-Zeeland

Vandaag echt een topdag gehad met alleen maar hoogtepunten, zo mooi en indrukwekkend allemaal. Hier in hotelkamer geen WiFi dus ga morgenochtend alles bijwerken en plaatsen. Prachtige champagnepool gezien, daarna de spuitende lady knox geiser, lekker gelluncht in Tepau met mosselen die ik echt nog nooi zo lekker heb gegeten. Daarna prachtige wandeling gemaakt en toen als klap op de vuurpijl in een piepklein vliegtuigje over de 3 vulkanen gevlogen, zo kicken. Het was alleen wel jammer dat ik al zoveel foto’s en filmpjes had gemaakt dat mijn batterij leeg was toen ik onverwachts ging vliegen. Ben HU dus even afhankelijk van de foto’s die anderen hebben gemaakt. Nu eerst eten met de groep want we zitten in Tongariro National Park waar verder geen restaurants zijn dus ’verplicht’  in hotel eten. Niet erg, scheelt weer kiezen ;-)

Heb alvast 1 filmpje geplaatst ... wordt vervolgd ;-)

1. Mary Van der Schelling:
    5 februari 2019
    Fijn buuf zijn blij dat je zo geniet.❤👍
  2. Els:
    Heerlijk genieten 😎😍😊
  3. Louise:
    5 februari 2019
    Geweldig Judith. Fijn dat we zo met je mee mogen genieten.
    Wij hopen over een paar jaar ook die kant op te gaan. Dit is een heerlijk voorproefje.
  4. Johanna van de Laar-Pleij:
    5 februari 2019
    jammer dat je bij de pool de kleuren niet echt goed gezien hebt. Ik heb geprobeerd om een aantal foto's op te slaan maar nu is het mij niet gelukt.
    Ik probeer het later nog wel een keer. Je hebt dus een geweldige dag gehad, geen 19 km. gewandeld maar op je gemak toch hele mooie dingen gezien.
  5. Johanna van de Laar-Pleij:
    5 februari 2019
    heel erg jammer dat je batterij leeg was toen je ging vliegen dat moet heel apart zijn geweest, zo'n klein vliegtuig vliegt ook niet zo hoog, dus kun je veel zien en genieten.

Annie
  6. Joon:
    5 februari 2019
    Leuk om te zien/horen en te lezen dat je het naar je zin heb!
  7. Petra de Koning:
    De foto s zijn zo mooi ziet er allemaal prachtig uit.
  8. Peter Bol:
    5 februari 2019
    Mooi verhaal, mooie plaatjes. Geniet! Groetjes Peter!
  9. Kitty Jansen:
    Wat een prachtige foto's en wat gaaf die tocht met dat vliegtuigje! Heb dat ooit eens boven de moezel gedaan. Heel gaaf maar totaal niet te vergelijken natuurlijk! Ben wel een beetje jaloers hoor! En er zijn vast genoeg mensen die mooie foto's en filmpjes hebben gemaakt. Deze ervaring neemt niemand je meer af... Xxx