Van Kaikoura naar Greymouth 15/2

15 februari 2019 - Greymouth, Nieuw-Zeeland

Een lange reisdag vandaag, vanmorgen 7 uur de bus in en om 18.30 ingecheckt in het hotel in Greymouth. Lang dus maar met werkelijk fantastisch mooie stops 😍 Iedere dag word ik opnieuw verrast door zoveel moois en indrukwekkends, nooit geweten dat de natuur mij zo kon raken. Over een kwartier word ik verwacht in de eetzaal en morgenochtend mag ik weer om 6.45 de bus in, dus ik laat de foto’s en video’s voor zichzelf spreken, die zeggen volgens mij voldoende. En zo niet, dan hoor ik het wel 😉

Erg leuk dat jullie iedere dag zo positief reageren op deze reislog, vind het zo leuk om dzee mooie ervaring met jullie te delen 💖 😘

PS duimen jullie met me mee dat het weer hier blijft zoals het nu is? Morgen staat er een spectaculaire excursie op de planning maar dan moet het wel goed weer zijn 🙏

1. Johanna van de Laar-Pleij:
    Hallo Judith
    wat een hele mooie foto's, geweldig, ik zal in ieder geval voor je duimen dat het weer goed blijft.
    Sterkte met het reizen. Liefs Annie
  2. Harold:
    Werkelijk schitterend daar
  3. Antoinette Heijnen:
    Prachtig!
  4. Ellen:
    Prachtig!
    Mooi ook de ontspanning in je gezicht,
    genietse!
  5. Petra de Koning:
    18 februari 2019
    Beetje laat maar had even geen tijd ben nu alles weer aan het lezen. Leuk en mooi het is echt een heel mooi land ik begrijp dat je daar na toe wilde gaan.