Kaikoura 14/2

14 februari 2019 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Even een kort blogje want het is al 23 uur geweest en zowel morgen als overmorgen word ik om 6.45 in de bus verwacht en komen we pas robd 18 uur aan in de hotels, morgen in Greymouth, overmorgen in Wanaka.

Vanmorgen stond onze boottrip walvis spotten op het program maar het was zo ontzettend mistig dat alle boottochten in de ochtend werden gecancelled en omdat alle tochten vol zaten konden we ook niet naar de middag worden verschoven 😕 Maar gelukkig was er wel een mogelijkheid om via de lucht de walvissen te spotten, dus wederom een vliegtuig in (heb nog nooit in zoveel verschillende vliegtuigjes gezeten als de afgelopen 3 weken 😱) Fotios en videos heb ik zoveel mogelijk geüpload, die spreken eigenlijk weer voor zich 😊

Nu ga ik maar proberen nog een uurtje of 6 te slapen, wens jullie nog een fijne dag verder 😘

1. Gaby:
    14 februari 2019
    Wat een ervaringen allemaal. Zo mooi
  2. Petra de Koning:
    14 februari 2019
    Blijft mooi en een leuke ervaring blijf genieten
  3. Johanna van de Laar-Pleij:
    14 februari 2019 Hallo Judith
    dat was wel pech dat er zo'n hevige mist was, uiteindelijk heb je dan de walvissen vanuit de lucht gespot, dat zal ook best wel mooi geweest zijn maar met een boot zie je in dit geval toch net wat meer. Goede reis voor de volgende dagen.
    Groetjes Annie